Schimb/returnare produs

Există o opțiune de schimb , despre care merită să cunoașteți câteva informații:

– Schimburile sunt posibile în termen de 14 zile calendaristice de la primire. Putem schimba doar produse complet noi, care nu sunt murdare, nedeteriorate și în stare neutilizată, adică putem returna produsul comandat doar în starea sa originală CU ETICHETĂ (nu tăiată).

– În cazul unei probleme legate de dimensiune, Clientul este responsabil pentru costul returnării produsului și costul reexpedierii.

– Vă rugăm să indicați ÎN E-MAIL numele, culoarea și mărimea produsului pe care doriți să îl schimbați, folosind NUMĂRUL COMENZII!

– La sosirea coletului, vom verifica cu siguranță dacă produsul returnat este intact și neutilizat. Dacă totul este în regulă, vom trimite noul produs către serviciul de curierat GLS, a cărui taxă de livrare cu plată în avans este de 1.990 HUF. Costurile suplimentare sunt posibile numai dacă există o diferență de valoare între produsul primit și cel returnat.

Dacă cumpărătorul solicită retragerea din produs :

– Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la primire pentru a vă răzgândi și a notifica magazinul nostru online cu privire la intenția dumneavoastră de retragere completând o declarație și returnând coletul! Vă rugăm să imprimați declarația de retragere, să o completați și să o returnați împreună cu coletul. Putem răscumpăra produsul/produsele doar în stare neutilizată, nedeteriorată, cu eticheta atașată (nu tăiată)! La sosirea coletului, vom efectua un control al calității și, dacă găsim totul în ordine, rambursarea va fi efectuată pe numele și numărul de cont bancar furnizate în termen de 14 zile!

După notificarea prin e-mail, nu trebuie să așteptați răspunsul magazinului online! Vă rugăm să trimiteți coletul cât mai curând posibil!

– Cumpărătorul este responsabil pentru costurile de returnare în toate cazurile! Putem accepta coletul doar FĂRĂ BON FISCAL. Vă rugăm să ambalați produsul/produsele pe care doriți să le returnați într-o stare adecvată pentru transport! (pentru a evita deteriorarea, pentru care nu suntem responsabili)

Adresa noastră de retur este: 2167 Vácduka, Szivárvány utca 39.

NU EXISTĂ POSIBILITATE DE RETURNARE PERSONALĂ!

numai și exclusiv prin poștă sau servicii de curierat!

Ridicați și returnați un colet personal NIMIC posibilitate!

În cazul unui ambalaj/produs deteriorat sau defect:

Dacă coletul dumneavoastră ajunge defect sau deteriorat, vă rugăm să nu îl acceptați, vi se solicită semnarea unui proces-verbal de deteriorare în prezența curierului! Returul se face prin completarea unei declarații scrise, pe care cumpărătorul o completează împreună cu curierul. Dacă primiți un colet deteriorat, vă rugăm să ne contactați imediat!!!

pinksilkwebshop@gmail.com

În caz de raportare cu întârziere, despăgubirea poate deveni dificilă și, în unele cazuri, chiar imposibilă!

Nu schimbăm sau returnăm seturi de costume de baie sau body-uri din motive de igienă, asigurându-ne că nu vă putem trimite unele pe care altcineva le-a probat deja. Trimitem întotdeauna lenjerie intimă nouă, direct din fabrică. Nimeni nu le-a folosit sau probat.

Prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că alegeți mărimea potrivită!

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Spor la cumpărături! :)

ANULAREA COMENZII: Dacă ați comandat un colet, dar doriți să îl anulați, vă rugăm să ne anunțați imediat, dar nu mai târziu de ziua comenzii, la adresa de e-mail pinksilkwebshop@gmail.com.

PENTRU COLETELE CARE AU FOST PLĂTITE, DAR NERECEPȚIONATE, MAGAZINUL WEB VA PERCEPE COSTUL DE LIVRARE ROTUNDĂ, COSTUL DE AMBALARE ȘI UN COST DE MANIPULARE DE 5.000 HUF!